راهنمای نصب نرم افزار املاک پایش

راهنمای نصب نرم افزار OnlineMelk

توجه : در صورتی که نسخه قبلی نرم افزار را نصب کرده اید می توانید از اطلاعات خود پشتیبان (Backup) گرفته تا در نسخه جدید آن را بازگردانی کنید.

مراحل نصب

برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، مراحل نصب در نسخه جدید نرم افزار فارسی سازی شده تا بدون کمترین مشکلی عملیات نصب انجام گیرد.

برای نصب مراحل زیر را دنبال کنید:

در مرحله اول نوع کاربری خود از نرم افزار را مشخص کنید.

چنانچه تنها قصد دارید از یک سیستم استفاده کنید و قصد استفاده از افزونه تحت شبکه را ندارید گزینه کامپیوتر اصلی را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید.

اما چنانچه قصد دارید از سیستم تحت شبکه و نصب روی چند کامپیوتر استفاده کنید، در صورتیکه سیستم اصلی (Server) است گزینه کامپیوتر اصلی و در صورتیکه سیستم فرعی (Client) است گزینه کامپیوتر فرعی را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید.

در این مرحله محل نصب برنامه را انتخاب کرده و روی گزینه شروع نصب کلیک کنید.

منتظر بمانید تا نصب برنامه تکمیل شود.

تبریک! نصب برنامه با موفقیت انجام شد. پایان نصب را کلیک کرده و از برنامه لذت ببرید.

ثبت مشخصات اولیه


توجه:
پس از نصب نرم افزار در صورتیکه کامپیوتر اصلی را انتخاب کرده باشید وارد قسمت توافقنامه می شوید. آن را مطالعه و تایید نمایید. سپس در صفحه ثبت مشخصات اولیه اگر قبلا ثبت نام نکرده اید مراحل ثبت نام را انجام دهید، در موقع ثبت نام باید به اینترنت متصل باشید. و در صورتی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید باید نام کاربری و کلمه عبوری را که هنگام ثبت نام وارد کرده اید را تایپ کنید، دقت کنید که صفحه کلید شما باید روی زبانی باشد که هنگام ثبت کلمه عبور بوده است. پس از ورود به نرم افزار، یکبار برنامه را بسته دوباره باز کنید.

درصورتی که هنگام ورود به برنامه درخواست کلمه عبور شد، همان کلمه عبوری که با آن ثبت نام کرده اید را مانند شکل زیر وارد نمایید.

در صورتیکه کامپیوتر فرعی را انتخاب کرده باشید، صفحه اتصال به سرور نمایش داده خواهد شد. در این بخش لازم است IP سرور و کد پیگیری خرید افزونه تحت شبکه را وارد کرده و گزینه اتصال به سرور را کلیک کنید.

همچنین در صورت نصب نشدن بر روی ویندوز XP نرم افزار پیش نیاز را از اینجا دانلود کرده و نصب نمایید.