ربات تلگرام املاک پایش

ربات تلگرام نرم افزار املاک پایش

هر مشاور املاک می‌تواند برای خود یک ربات تلگرام داشته باشد. این ربات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. به نوعی می‌توان گفت ربات امکاناتی شبیه به سایت دارد منتها با قابلیت‌های محدودتر. ربات بستری فراهم می‌کند که مالکین و متقاضیان با مشاور راحت‌تر ارتباط برقرار کنند. با زدن دکمه همگام سازی در نرم افزار کلیه اطلاعات وارد ربات می‌شود. در نسخه موبایل نیازی به همگام سازی نیست و اطلاعات مستقیما در اختیار ربات قرار می‌گیرد.

ربات تلگرام

قابلیت‌ها و امکانات ربات نرم افزار پایش

امکان جستجوی ملک: بر اساس نوع معامله، قیمت، محدوده، متراژ، تعداد اتاق و … در نتایج جستجو کلیه مشخصات ملک همراه با تصویر نمایش داده می‌شود. مشخصات مالک و آدرس دقیق ملک به مشتری نشان داده نمی‌شود.

سپردن ملک توسط مشتری: امکان ورود مشخصات ملک به همراه تصاویر وجود دارد، ربات به گونه‌ای طراحی شده که مشتری به سادگی اطلاعات اولیه مورد نیاز را در ربات ثبت می‌کند، پس از سپردن ملک توسط کاربر ملک‌ها وارد نرم افزار می‌شود. مشاور می‌تواند موارد دریافتی را ویرایش یا حذف کند.

امکان ثبت تقاضا: پس از ثبت درخواست ملک، مورد ثبت شده در نرم افزار قابل مشاهده است. مشاور می‌تواند موارد دریافتی را ویرایش یا حذف کند.

گفتگو با مشاور: مشتری می‌تواند در صورت نیاز با مشاور از طریق ربات تلگرام گفتگو کند.

علاقه‌مندی‌ها: کاربر می‌تواند موارد ملکی مورد علاقه خود را مشخص کرده و در قسمت مربوطه بصورت یکجا دسترسی داشته باشد. در کل می‌توان گفت ربات نسبت به اپلیکیشن موبایل این مزیت را که نیاز به نصب نداشته و می‌تواند راحت‌تر گسترش پیدا کند. مشاور می‌تواند به راحتی لینک ورود به آن‌را برای مشتریان خود ارسال کند.
همچنین نسبت به سایت نیاز به بارگذاری مجدد در هر بار ورود ندارد. و بیشتر در دسترس هست. هر چند قابلیت‌های آن کمتر از سایت می‌باشد.

هزینه سال اول: ۱۵۷ هزار تومان و از سال دوم به بعد بابت هزینه سرور و پشتیبانی ۹۷ هزار تومان دریافت می‌شود.